woensdag 7 juni 2017

Forever Together

Hallo,

Vandaag mag ik weer een kaart laten zien die ik gemaakt heb met de mooie nieuwe
Bij deze lijn horen ook weer prachtige stansmallen.
Persoonlijk is de doliy mal mijn favoriet! Dit is weer een mal die heel veelzijdig is en je dus voor bijna iedere kaart kunt gebruiken.
Deze keer heb ik een trouwkaart gemaakt.




Gebruikte materialen:
*Paperpad PPSF53 en PPSF54
*Dubbele witte kaart van 15 x 15 cm
*Kraftpapier
*Plakparels
*Jute touw
*Bedeltje
*Distress inkt Walnut Stain


Uit kraftpapier heb ik een vierkant gesneden van 14,5 x 14,5 cm en uit het bruin/witte designpapier uit de paperpad PPSF53 een vierkant van 14 x 14 cm.
Beiden heb ik met de bruine Distress inkt bewerkt. Samen heb ik ze op de witte kaart geplakt met de vouw aan de bovenkant.
Uit heb blauwe basispapier heb ik de doily gestanst.
Uit lichtblauwe designpapier uit de paperpad  heb ik een rechthoek gesneden van 7 x 12 cm. En uit het houtkleurig designpapier een rechthoek van 7 x 12,5 cm.


Uit kraftpapier  heb ik de rand met pijl gestanst.
Deze heb ik aan de linkerkant van de blauwe rechthoek op de achterkant geplakt.
De houtkleurige rechthoek heb ik ook achter de blauwe rechthoek plakt , deze steekt aan de rechter- boven- en onderkant iets uit. Dit geheel heb ik in het midden van de kaart geplakt.
In de rechter bovenhoek komt de doily.
Om de voorkant van de kaart heb ik een stuk jute touw 2 maal  geslagen en aan de rechterkant gestrikt met het bedeltje eraan.
Met 3D foam heb ik het plaatje op de kaart geplakt.
De zeester die uit de randmal gestanst is, plakte ik rechtsonder  op het plaatje samen met een blauwe plakparel.
Verder heb ik de kaart versierd met de tekstbanner, een blauw hart uit EASYSF569 en plakparels.

Ik hoop dat jullie het weer een mooie kaart vinden en wens iedereen veel knutselplezier met deze prachtige papierlijn!

Creatieve groet van Geralien Hoftijzer





1 opmerking:

  1. Supermooi, ook de stansmallen, wat doen die het er prachtig bij, leuk gedaan hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen