maandag 10 april 2017

All you have to do is fly

Hallo allemaal,


Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien met de prachtige
de prachtige nieuwe basic stempels van Studio Light.


Ik ben begonnen met een stempelvel van 15x15cm.
Hierop heb ik de prachtige libelle gestempeld van de celebrate
spring lijn STAMPCS172. ik heb deze nog een keer
gestempeld op printerpapier.


Ik heb de libelle uitgeknipt en met een stukje tape vastgezet.
Ik heb twee kleuren blauw op de achtergrond geblend.
Met dezelfde kleuren heb ik verschillende afdrukjes
gemaakt met de stempel STAMPSL174.


Als je de kleur niet te donker wilt hebben, druk de stempel dan eerst 
keer af op je restant printpapier.
Met twee kleuren bruin heb ik STAMPSL178 en STAMPSL175
op de kaart aangebracht.


Vervolgens heb ik nog de tekst aangebracht met zwarte
watervaste inkt. En de Libelle ingekleurd.

Het geheel afgemaakt met wat plakparels en parelpennen.

Dit was mijn kaartje

Groetjes Joyce







Geen opmerkingen:

Een reactie posten