woensdag 17 augustus 2016

Winter is Coming

Hallo allemaal,

 Gelukkig is het nog geen winter maar de kerstkaartjes worden alweer volop gemaakt. Ik vond het ook wel leuk  om weer eens een winters kaartje te maken. Ik heb hiervoor de Winter Memories lijn van Studio Light gebruikt en de Shape Art mal Eurolock van Dutch Doobadoo.


Gebruikte Studio Light materialen:


De klok heb ik bewerkt met 3D lack van Viva Decor. Bloemen zijn van Lala Land Crafts, takjes van Creative Expressions. 
Verder nog mijn kaartje gepimpt met kant, plakparels, wondgaas, lint, bakers twine.
Randjes bewerkt met witte gesso en stickles cinnamon.

De basis is kraft en wit cardstock van Joy!Crafts en de randjes van het dessinpapier heb ik bruin gemaakt met Paper Soft Color, Walnut Brown en een sponsje. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten