maandag 29 augustus 2016

The most wonderful time of the year

 
Hallo Allemaal,

Dit keer heb ik een collage kaart gemaakt met de prachtige
Frozen Forest kerst serie van Studio Light
 

De basis van de kaart is gemaakt met een mal van Marianne Design
 en is bekleed met het design papier (BASISFF226) 
en de uiteinde aangezet met Witte gesso zo lijkt het al een beetje sneeuw.
het mooie eland plaatje komt uit het vel (EASYFF535)
daarachter heb ik wat Jutte geplakt.


Vooraan het hekje komt uit het vel (EASYFF540)
ook die heb ik aangezet met wat witte gesso voor het leuke sneeuweffect
Dan zie je nog het losse hertje die heb ik uit het vel EASYFF534
En ik vond de grote mooie ster (EASYFF539) er wel leuk bij passen voor de afwerking,
Deze ster heb ik aan een stukje jutte touw gehangen
en het label ( EASYFF534) met een strik vastgemaakt.
Tot snel! 
Groetjes Martine Bosman



Geen opmerkingen:

Een reactie posten