zondag 21 augustus 2016

Joy

Hallo allemaal,
 
Normaal gesproken maak ik het hele jaar door Kerst- of Winterkaartjes.
Dit jaar is dat er een beetje bij ingeschoten
maar toen ik deze leuke kerst sok had gekocht wilde ik er gelijk mee aan de slag.
Het papier komt uit de serie Sweet Winter Season van Studio Light
 

Het basispapier is Kraft Cardstock.
De randjes van alle dessinpapiertjes heb ik eerst bewerkt
met wat bruine inkt en toen ik alles op mijn kaart had zitten
de randjes nog wat ingesmeerd met wat witte gesso.


Onder het 3D-easyplaatje van Studio Light heb ik nog wat zilverkleurig engelenhaar gestopt,
dit heb ik afgelopen winter bij Kruidvat gekocht.

Ik heb aan de sok nog een stukje bolletjeslint en roze/wit bakerstwine geknoopt.

Ziet er toch super uit??
Ik vind in ieder geval van wel... ;)
 
                                                  Gebruikte Studio Light materialen:
BASISSWS207

De kerst sok is een shape art mal van Dutch Doobadoo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten