woensdag 3 augustus 2016

Geniet van deze dag


Hallo lieve volgers, 

Geniet van deze dag.
Als je dit plaatje ziet zou je toch zo in die stoel gaan zitten en inderdaad alleen maar
 willen genieten van een heerlijk zonnetje en een strakblauwe lucht. 
Romantic Summer is de naam van de prachtige nieuwe lijn van Studio Light.
Wat zijn er veel mooie artikelen uitgebracht onder deze lijn. Om zo bij weg te dromen.
Het een nog mooier dan het ander. 
Geef mij maar een leuke stempelset en wat materiaal om in te kleuren
en ik ben helemaal gelukkig. 


Deze keer heb ik puur voor de stempelset gekozen STAMPRS144.
De eenvoud van dit plaatje vind ik zo mooi. Daar word je toch heerlijk rustig van.


Ik heb de stempels afgedrukt met Versafine Onyx Black Ink en ben gaan kleuren met de Molotow Aqua Twin Markers. Gekleurd heb ik op Mixed Media papier van Strathmore.



Stap voor stap ben ik het plaatje verder gaan kleuren.
Eerst de afgedrukte stempels en daarna pas de achtergrond. 


Later heb ik deze leuke kleine zeemeeuw er nog opgeplaatst
en een beetje een grijzig tintje gegeven. 

Als laatste kon natuurlijk een tekstempel niet ontbreken.
Deze komt uit stempelset 

Er zijn uiteraard nog meer van deze mooie stempelsets heb je ze al gezien?
Ik ben alweer begonnen met de volgende! 
Wens jullie een heel fijne dag.
Heb je nu vakantie dan heerlijk van genieten.
Heb je het nog te goed?
Dan wens ik je alvast heel veel plezier toe!


3 opmerkingen: