zaterdag 21 december 2013

Challenge Mooiste Kerstkaart met Studio Light

Wij willen deze keer eens een challenge er van maken zodat we ook eens van jullie creaties kunnen genieten. De meesten van jullie maken wel kerstkaarten of een ander leuke kerstcreatie.
Daar gaan we eens wat leuks mee doen en je maakt natuurlijk kans
op een leuk prijzenpakket t.w.v. € 25,-

Hoe kan je mee doen :

* Maak een kerstkaart of creatie met artikelen van Studio Light
(of misschien heb je al wat leuks gemaakt met Studio Light)
* Plaats die dan op je blog en link naar deze challenge post.
* Plaats ons mooie logo op de sidebar van je blog en link die naar de Studio Light blog
* Word volger van ons blog
* Je mag maximaal mee doen met 2 inzendingen



Hier wat inspiratie van het Design Team

Anita

Karin

Arja

Emmy

Geralien

Christa

Erica

Aleida

Noriko

Succes en we zijn erg benieuwd.
De challenge loopt t/m 21 december.


8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende kaarten zijn er gemaakt door het designteam, ik vind ze stuk voor stuk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond
    Ik heb per ongeluk de verkeerde kaart geplaatst . deze kaart staat op nummer 1, willen jullie die voor verwijderen.
    De tweede kaart is wel goed.
    Alvast bedankt voor dit ongemak.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb mijn deelname geplaatst.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, ik ga meedoen zal er vanmiddag eens goed voor gaan zitten. Alleen volger worden lukt niet Google werkt niet mee. Probeer straks nog eens....
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creaties heeft het DT gemaakt! Ik heb mijn kaart ook geplaatst! probeer al een hele tijd volger te worden, maar lukt nog steeds niet....
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties zijn er door het DT gemaakt.
    Morgen plaats ik mijn creatie. Als het goed is, dan was ik al volger! Maar ik zie al een paar dagen niet, wie de blogs volgen. Geeft die maar niet weer.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creaties heeft het dt gemaakt. Ik heb mijn inzending al een paar dagen erbij gezet en probeer steeds te controleren of ik volger ben. Helaas werkt blogger niet mee en kan ik het niet controleren.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK heb mijn kaart ook ingestuurd. IK vind de materialen van de vintage lijn erg mooi Jullie hebben vaak mooie kaarten op; de blog staan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen