woensdag 2 augustus 2017

Woodland Winter.....op canvas

Hallo allemaal,

Met deze creatie wil ik je laten zien wat een mooie lijn Woodland Winter 
van Studio Light is.





Als basis het mooie scrapvel SCRAPWW01 gekozen.
De extra producten de ik erbij gebruikt heb laat ik hieronder zien op de foto.
Voor de duidelijkheid heb ik de artikelnummers erbij geplaatst.


Eerst het MASK FF04 gebruikt. Ik heb hiervoor structuurpasta gemengd met acrylverf.
Goed laten drogen en daarna bewerkt met distress inkt
om wat meer diepte en warmte te creëren.



Het stencil gestanst uit hetzelfde scrapvel zodat de afbeelding
voor een stukje herhaald gaat worden. 
Voor de achtergrond een designvel BASISWW243 gebruikt.
De onderkant van het scrapvel ook wat bewerkt met distress inkt.
De kerstbomen gestanst en een plaatsje gegeven.


Uit het EASYWW578 het vogeltje op stronk (3D) en het roodborstje gebruikt.
Het roodborstje los geknipt en een laagje 3d lack opgebracht.



De stempelset STAMPWW192 gebruikt en de stempelafdrukjes ingekleurd
met de nieuwe derwent procolour potloden.
Deze set potloden van de week aangeschaft en wilde ze direct hiervoor gebruiken.


De kerstballen en de notenbalk komen uit de set STAMPWW193,
  ook gekleurd met procolour potloden.
Wat sneeuw aangebracht op het dak en grond huisje en wat op de notenbalk.
Alle losse onderdelen op het scrapvel geplakt.



Een canvasdoek van 40 x 40 cm een groene rand gegeven, dezelfde kleur als de takken.
In de hoeken de takken met transparante structuurpasta geplaatst.
Deze verder onbewerkt gelaten.


Een lint langs het scrapvel geplakt en deze op het canvasdoek geplaatst.
Het zijn deze keer veel foto's, deze zijn meestal duidelijker dan de beschrijving.

Op de voorgrond staat het theelichtje gemaakt met de krimpfolie van Woodland Winter..
Wil deze ook even uitvergroten zodat te zien is hoe mooi het bij elkaar past.




Ik hoop dat ik hiermee heb kunnen laten zien hoe mooi de lijn Woodland Winter is.
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten