vrijdag 9 juni 2017

Thank You....


Hallo allemaal,

Ik zeg Thank You tegen Studio Light....wat een geweldige nieuwe lijn:
Summer Feelings!
Helemaal mijn kleuren en wordt er super blij van.

Deze keer plaats ik als DT-lid een mdf-hanger.


De producten die ik gebruikt heb zijn:


Distress tool 
Distress inkt tumbled glass en iced spruce
stempelinkt in bruin en turquoise
boekbinderslijm
3d kit

De mdf-hanger bekleed met het designpapier.
Dit doe ik met boekbinderslijm want dat droogt mooi glad op.

Alle onderdelen uit de Easy vellen gedrukt en bewerkt met de distress tool 
en de bijbehorende distress inkt. 
Hierdoor lopen de kleuren mooi over op het designpapier.

De stempels geplaatst en gestempeld.
De mooie achtergrondstempel met bruine inkt en 
de luchtbellen met turquoise.

De visjes gestanst uit het designpapier die aan beide kanten gebruikt kan worden.





Alle losse onderdelen naar wens geplaatst op de hanger.
Dit is altijd super leuk en je kan nog steeds schuiven en verplaatsen.

Alle onderdelen opgeplakt met boekbinderslijm, foam tape en/of 3d kit.
De onderdelen die ik geplakt heb met 3d kit eerst wat opgebold.

Ik hoop dat ik je op een idee gebracht heb om deze mooie producten 
op deze manier te gebruiken.
Thank you... en tot de volgende keer.





1 opmerking:

  1. Mooie lijn inderdaad. Wordt zeker een kanshebber voor mijn zomeraanschaf.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen