zondag 25 juni 2017

Live your life....



Hallo allemaal,
Deze keer wil ik jullie een mixed media canvasdoek van 15 x 15 cm laten zien
gemaakt met de easy-vellen en een achtergrondstempel uit de nieuwe serie van Studio Light
SUMMER FEELINGS.
Een super mooie lijn waar iedereen heel enthousiast over is en ik dus ook.
Zo'n mooie kleuren....





Hiermee wil ik jullie op het idee brengen om de easy-vellen en de achtergrond stempels 
te gebruiken met mixed media op een canvasdoek.
De afbeeldingen zijn zo scherp dat het dan net een schilderij lijkt.

De door mij gebruikte producten van Studio Light zijn:

      EASYSF572                                 EASYSF576


         STAMPSL186


Het canvasdoekje (bewerkt met gesso) gekleurd met distress oxide.
Laag over laag totdat het naar wens is. 
Tussendoor de laagjes goed drogen en vergeet de zijkanten niet.
De achtergrondstempel geplaatst met zwarte inkt aan rechterkant.
De veer aangebracht met versa mark en zilver embossingpoeder.
De stans met rondjes in twee kleuren door de machine gedraaid 
en opgeplakt met decoupagelijm.
Ideaal om de losse delen op te plakken, droogt transparant op.



De afbeeldingen uit het voorgestanste vel gedrukt, bewerkt met de distress tool en de randen ingekleurd met distress inkt.
Het mooiste is om de afbeeldingen aan de achterkant op te bollen zodat ze als deze met 3d kit opgeplakt worden daardoor een mooi 3d effect geven aan het geheel.

Om een "zand"effect te krijgen heb ik small 3d balls gebruikt.

Zou het super vinden als ik jullie heb kunnen inspireren om 
de mooie afbeeldingen op deze manier te gebruiken.




1 opmerking: