zondag 11 juni 2017

Een dikke Knuffel!



Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog.
Vandaag laat ik jullie een cadeauzakje zien met de nieuwe serie van Studio Light 
--- Summer Feelings ---
Een lekkere vrolijke zomerse lijn helemaal trendy en van deze tijd.


De basis van dit zakje is bekleed met het Design papier
wat afkomstig uit het blok paperpad PPSF53.
Het plaatje komt uit het vel EASYSF565, ook de kleine onderdelen zoals het tekstlabel
en de bloemetjes en de veertjes komen uit dit zelfde vel.


De prachtige Doily (STENCILSF49) heb ik uitgestanst met het design papier.
zo komt ie helemaal in de kleuren van het papier. en past alles mooi bij elkaar.

Dan heb ik nog een tekst gebruikt en die is gemaakt met een 
VELLUMSF06 vel met allemaal teksten.

Ik hoop dat jullie mijn projectje leuk vinden.
tot de volgende keer!











1 opmerking: