dinsdag 9 mei 2017

To you From me


Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een project zien met de producten van Studio Light
Dit keer gemaakt met de nieuwe serie: Celebrate Spring.
Wel zo toepasselijk met dit weer.





En misschien weten jullie het wel, maar ik ben gek op madeliefjes, dus dit schattige plaatje EASYCS561 kon ik uiteraard niet weerstaan.



Voor de basis heb ik een boekje ingebonden, dit vind ik altijd leuk om cadeau te geven.
de tekst "To You from me" komt uit een sheet vellum : VELLUMCS03
Dit is een transparante sheet en daaronder heb ik designpapier geplakt.
De losse onderdelen heb ik gehaald uit de sheet:  EASYCS564 
op dit vel staan allemaal leuke losse onderdelen die je leuk kunt combineren.
De Ticket heb ik gemaakt met een Stamp & Die Cut set: BASICSDC05.
Dit is een stempel gecombineerd met een bijpassende stans.
Erg leuk om je persoonlijke Tickets mee te maken.


Het geheel afgewerkt met wat druppels en wat tule om het geheel wat volume te geven!
Ik hoop dat jullie mijn project leuk vinden 
Tot snel weer!
Groetjes Martine Bosman



Geen opmerkingen:

Een reactie posten