zondag 16 april 2017

Your wings already exist,.....


Hallo allemaal,

De laatste tijd zijn er heel veel nieuwe stempels uitgekomen bij Studio Light.
Voor een liefhebber zoals ik is dat geen straf. 
Een aantal van deze nieuwe stempels heb ik verwerkt op mijn kaart. 
En ik ga jullie deze laten zien mbv foto's.


Om te beginnen heb ik een mooie achtergrond gemaakt met Panpastel.
Hierin heb ik een aantal masks verwerkt en ook het nieuwe stencil van Studio light.

 

De swirl rechts op het stencil zie je terug in de achtergrond. Dit heb ik gedaan door op de PanPastel achtergrond dit stencil te leggen. Met een vingersponsje heb ik door de gaatjes Versamark aangebracht en toen het stencil eraf gehaald en met de kleur PanPastel een een klein sponsje hierover weer kleur aangebracht. De kleur wordt dat donkerder en de vorm van het stencil komt tevoorschijn.

Daarna meerdere achtergrond stempels gebruikt:


Links op de kaart heb ik met groen de crackle stempel gebruikt
en rechts in de hoek de puntjes met oranje gestempeld.
De tekst zit bij de libelle en de spatten zijn een kleine basisstempel die net uitgekomen is.



 

Boven in de hoek heb ik de swirl achtergrond stempel gebruikt en deze met blauw gestempeld.


Als laatste de nieuwe basisstempel Libelle erop gestempeld en deze ingekleurd met aquarelkleurpotloden. Met een witte marker wat accenten aangebracht.


De vlinder is ook een beauty en die gaan jullie binnenkort ook vast zien verschijnen bij me.

Ik hoop jullie wat ideetjes gegeven te hebben
hoe je met de achtergrond stempels aan de gang kunt.





2 opmerkingen:

  1. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig mooi weer Marianne 😉

    BeantwoordenVerwijderen