zondag 2 april 2017

spring is in the air

Hallo,

Ik mag weer een blogpost verzorgen en dat is natuurlijk niet moeilijk met
 de vrolijke nieuwe voorjaarslijn. Ik heb deze keer een labelkaart gemaakt. 
Wat ook errrrg gaaf is, is dat het mooie designpapier ook is gemaakt in paper 
pads. De hele afbeelding in de paperpad is verkleind in de maat van 
de paperblocks.

Zoals jullie kunnen zien zijn de verschillende design vellen onderling goed
 te combineren. En ook de uitdrukvellen passen hier precies bij.

Omdat het designpapier al zo compleet is behoeft het niet veel toevoegingen. 
Ik heb er toch voor gekozen om nog wat toe te voegen vanuit de uitdrukvellen.
  

Ook bij deze lijn heeft studio light vellum vellen uitgebracht met erg mooie
 teksten, Op een van de labels heb ik er voor gekozen om een van de vellum
teksten te verwerken op een label.

De artikelen die ik heb gebruikt zijn:

* vellum cs04

Ik hoop dat jullie weer geinspireerd zijn door mijn creatie. Tot de volgende keer.

Liefs,
Karen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten