zaterdag 8 april 2017

Birthday


Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik iets gemaakt met de prachtige nieuwe serie
Celebrate Spring van Studio Light.
Ik heb dit keer de template: CARDSHAPECS08 gebruikt,
daarmee maak je heel eenvoudig een leuk cadeau envelopje.




Het papier wat ik nu gebruikt heb is BASISCS232
 Ik heb er voor gekozen om er een kaart in te stoppen,
maar je kan er natuurlijk ook geld in geven.

Aan de voorkant heb ik een 3D plaatje geplakt,
 die ik komt uit de EASYCS562.
Ze zijn makkelijk in elkaar te zetten,
en ook al voorgestanst dus je hoeft er niet voor te knippen.



Voor de binnen kaart heb ik gebruik gemaakt van het Design papier BASISCS234
en de losse plaatjes komen uit het vel: EASYCS561
Ook de ballonen komen uit deze set.

De prachtige tekst is gedrukt op vellum.
en ziet er gelijk heel chic uit.


Bedankt voor het kijken! tot de volgende keer!

Groetjes Martine Bosman


1 opmerking: