zaterdag 11 februari 2017

Cheers

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tweetal kaarten zien uit
twee van de zes nieuwe A4 stansblokken van Studio Light.


Voor deze kaart heb ik het blok STANSBLOKSL44 Romantic vintage gebruikt.
Ik vind het leuk om mijn eigen draai eraan te geven
dus ik heb een kraftkaart van 15x15cm gebruikt.
Met hierop een vel uit de paper pad PPSL36 die heb ik op 14,5x14,5 gesneden.


Ik heb de ahctergrond van de kaart ietsjes bijgesneden zodat hij 13,5x13,5cm was.
In de onderrand van je blok zitten altijd nog leuke extra plaatjes. Ik heb
bij deze kaart bijvoorbeeld de tekst en vlinder gebuikt.



De volgende kaart komt uit het prachtige blok STANSBLOKSL43. De basis kaart heb
ik gemaakt van kraft 13,5x13,5cm. Het formaat van de achtergrond is 13x13cm.


Voor deze kaart heb ik de basis lay-out hetzelfde gelaten als het voorbeeld.
Ik heb alleen een stans van de Home and Happiness lijn toevoegt.


Dit waren mijn kaartjes. Tot de volgende keer.

Groetjes Joyce



Geen opmerkingen:

Een reactie posten