maandag 16 januari 2017

Get well soon......



Hallo allemaal.
Voor iedereen die ik nog niet gesproken heb de allerbeste wensen.
Een gezond, gelukkig en creatief 2017 toegewenst.
Voor mijn eerste kaartje heb ik de prachtige nieuwe stempels gebruikt 
van Veer & Moon van Studio Light





De producten van Studio Light die ik heb gebruikt zijn:
STAMPVM06

Andere producten die ik gebruikt heb zijn:
aquarelpapier
linnenpapier
distress inkt
nuvo crystal drops
viva 3d lack
derwent inktense 



De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt op werkblad,
water sprayen en het aquarelpapier erdoor halen.
Super leuke manier om een achtergrond te maken en is iedere keer anders.

De mooie bloem, tekst en achtergrond gestempeld.
Ingekleurd met Derwent inktense potloden.
Om een glans te verkrijgen heb ik op de blaadjes 3d lack gedaan.

De kaart scheuren (wat altijd beetje spannend is).
De delen opplakken en wat crystal drops aanbrengen.


 Ook heb ik deze gemaakt met:
STAMPVM05
STAMPSL163



Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast geworden over deze mooie stempels.

Hobby-groetjes, Alice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten