donderdag 3 november 2016

Hello winter

Hallo allemaal,

Ik mag jullie vandaag weer een creatie laten zien. Ik heb besloten om de 
ontzettend mooie kerstlijn van studio light, de sweet winter season lijn, 
van vorig jaar te gebruiken. Ik heb een schudkaartje gemaakt waarbij ik 
gebruik heb gemaakt van de fuse tool. Dit is een apparaatje waarmee je 
plastic kunt dicht sealen. Je kunt zo heel makkelijk een schudkaartje maken.

Ook bij de lijn van vorig jaar was de hele lijn onderling te combineren. Ik heb
 op deze kaart dan ook weer enkele accesoires gebruikt van de uitdrukvellen.

De bloem die ik hier heb gebruikt is de stans uit de beautiful flower 
lijn. De hulstblaadjes komen uit de nieuwe kerstlijn, de frozen forest

De produkten die ik heb gebruikt:

* stencil beautiful flower, bloem

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden.

Liefs,
Karen








5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie schudkaart! Het is inderdaad een hele mooie lijn met mooie details!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie creatie en in prachtige kleurencombi. Hobby-groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou hiervan prachtig heb je nog meer van die mooie kaarten te laten zien

    BeantwoordenVerwijderen