maandag 7 november 2016

Christmas Greetings

Hallo allemaal,
 
Alweer een kerstkaartje klaar !!!
Maarja met deze prachtige kerstlijn Frozen Forest van Studio Light
gaat dit ook heel makkelijk :))
Het is een kaartje geworden met een label op de voorkant,
deze kun je ook weer los neerzetten.
Zo heb je eigenlijk 2 kaartjes voor de prijs van 1 :)

 
Wat heb ik hiervoor gebruikt:
- Uit de Frozen Forest serie:
 
- SCRAPFF01
- STENCILFF16
 
- Wit linnen karton
- Papicolor karton zalmroze
- Papicolor karton zwart
- 3D sneeuw van Viva
- Distress Ink: hickory smoke
- Noor stans: kaartenstandaard 6002/0290
Verder bijpassende plakparels en zwart smal lint.
 
 
 
Een vierkant uit het SCRAPFF01 gesneden van 13,5 x 13,5 cm.
Gebruik hiervoor de hoek met de 2 uiltjes.
De randen heb ik bewerkt met de 3D sneeuw.
Dit op een zalmroze vierkant van 14 x 14 cm geplakt,
waarvan ik de randen geruwd en beïnkt heb met hickory smoke. 
Uit wit karton heb ik 2x de ijskristallenrand gestanst
 en tussen het zalmroze en de witte kaart van 14,5 x 14,5 cm geplakt.
Als klein detail heb ik nog een zalmroze ijskristal
met zwarte plakparel op de witte rand geplakt
 
 
Uit het zwarte karton heb ik de hulst hoek gestanst.
Deze met foamblokjes verhoogd opgeplakt.
Het plaatje van de stapel cadeautjes ook verhoogd opgeplakt.
Hier schuif je straks je label achter.
Afgewerkt met zalmroze plakparels.
 
 
Verder nog een tekstlabel met lint, ster met plakparel
 en een strookje met tekst op de kaart geplakt.
 
 
 Een passend label gemaakt van het zalmrose karton.
Hierop een iets kleiner label gesneden en geplakt uit BASISFF227.
De randen hiervan opgeruwd en beïnkt met hickory smoke.
Hierop de photo uit EASYFF535, met de ster uit EASYFF539 erachter, geplakt.
Uiltje nog even rechtsboven geplakt.
De standaard uit zalmroze gestanst en op de achterkant van het label geplakt. 
Schuif je label achter de hulst en de cadeautjes.
 
 
 
Klaar!!
Misschien heb ik jullie weer een idee gegeven?
Lieve groetjes Karin
 

3 opmerkingen:

  1. Een supermooie kaart en een heel leuk idee! Deze winterlijn vind ik erg mooi. Mooi papier en stansen. Heerlijk om mee te werken.
    Groetjes,
    Elise Muller

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie kaart en een heel leuk idee! Deze winterlijn vind ik erg mooi. Mooi papier en stansen. Heerlijk om mee te werken.
    Groetjes,
    Elise Muller

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en prachtige kerstkaart!!
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen