zondag 16 oktober 2016

x mas


 Hallo allemaal,

Ik wil jullie vandaag een kaartje laten zien op het blog van Studio Light dat ik
 gemaakt heb uit 1 van de mooie stansblokken die onlangs zijn verschenen. 

Ook met de kaartjes uit de stansblok kun je je eigen draai geven. De witte ster 
die je op onderstaande foto ziet, is gemaakt met de ster card shape mal uit de 
frozen forest lijn. Ik heb de buitenste en de binnste lijnen getekend en het
middelste gedeelte eruit gesneden. Zo zie je dat je met veel produkten
 erg veel kanten op kunt.

Op iedere vel uit de stansblokken zitten voldoende accesoires om de kaart 
op te pimpen naar je eigen smaak

Ook de sterrenstansrand kon naar mijn mening bij deze kaart niet ontbreken.

De produkten die ik heb gebruikt zijn:

Ik hoop dat ik jullie weer ideeen heb gegeven hoe je produkten 
uit de verschillende lijnen kunt combineren.

Liefs,
Karen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten