maandag 24 oktober 2016

Mijn laatste blogpost....

Hallo allemaal,

Dit wordt mijn laatste blogpost als DT lid van Studio Light.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, mijn tijd van gaan is dus nu gekomen.....


Ik heb weer gekozen voor een kaart welke ik gemaakt heb met de prachtige Frozen Forrest lijn.
Ik vind de kleuren combinatie zo mooi en passend bij de tijd van het jaar. Het papier is weer zo prachtig gedecoreerd dat je er weinig extra,s voor nodig hebt.


 Deze prachtige 3 D afbeeling heb ik gecombineerd met BASIS FF 227 en BASIS FF 226.
Ik vind dit papier prachtig, aan twee kanten gedecoreerd dus veel keuze in de dessins.


Deze sterrenrand komt ook uit deze serie. Ik heb aan de achterkant een randje gerild van 0,5 cm, hier kan de voorkant van de easel kaart mooi tegen aan steunen.


De losse sterren uit de rand heb ik weer gebruikt om te decoreren.
Een touwtje om de sterrenrand maakt het voor mijn gevoel net af.
Hopelijk heb ik jullie met deze creatie weer kunnen inspireren.
Wil iedereen danken voor de reacties op mijn creaties!


Creatieve groetjes,
Emmy Wind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten