woensdag 12 oktober 2016

Frozen Forest Pocket Letter

 
Hallo Allemaal,
 
De Frozen Forest van Studio Light leent zich ook prima om een pocket letter mee te vullen!!
Er zit een ATC vel bij die precies in de vakjes passen dus dan is je basis al snel klaar.
Ik beïnkt nog wel altijd de randjes met bruine inkt en ga er met de distresser langs.
Daarna begint het leuk werk..het verder opvullen en versieren van de vakjes.  
 
 
 In het midden heb ik het rendier op een doily geplakt 
en dit geheel op de buitenkant vast geplakt.
Een mooie strik met wat bloemen om het af te maken erbij!
 

De ATC plaatjes zijn van zichzelf al zo mooi dat het zonde is  om er van alles over heen te plakken dat heb ik dan ook niet gedaan. Soms een vlaggenlijn of een mini envelop met tekst erin. Her en der wat sneeuwvlokken geplakt en aan de rand heb ik roesjes lint geplakt
en een bijpassende tekst eraan vast gestrikt.
Ik hoop dat ik jullie met deze pocket letter heb kunnen inspireren
en hoop dat jullie ook eens een pocket letter gaan maken.
We hebben op facebook ook een speciale FB groep voor alleen pocket letters..
 Neem eens een kijkje en wie weet ga je het ook eens proberen

Dit zijn de produkten van Studio Light die ik gebruikt heb




Geen opmerkingen:

Een reactie posten