donderdag 11 augustus 2016

Summer at the beach!!

 
Hallo Allemaal,
 
Mijn favoriete lijn van Studio Light nog steeds!!!
En heb nog genoeg liggen dus ben er weer even mee aan de slag gegaan.
 Dit keer een mini boekje om ATC kaartjes of labels in te doen.

 Ik heb dan ook echt alles van Summer at the beach door elkaar gebruikt van alles uit die serie.. de stansvellen, 3 d vellen, stansblok, achtergrond vellen en de scrapvellen.

 Met de stansvellen is het geweldig leuk werken
want je kunt de kleine plaatjes overal wel plakken.

 en in elke pagina zit een label geschoven.
 
 Her en der heb ik wat home deco materialen gebruikt zoals visnet en schelpjes.


 her en der de kleine zeesterren  met foam opgeplakt.
 




 Ik beplak bijna nooit een achterkant maar dit vond ik toch wel een mooie afsluiter.
 
 
en zoals altijd is  het ietsie pietsie te dik geworden!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten