maandag 1 augustus 2016

Summer at the beach

 
Hallo allemaal,
 
De nieuwe zomer lijn Romantic Summer is al uit maar ik had nog zoveel liggen
dat ik dat eerst maar op wilde maken.. Dus heb ik dit project gemaakt!
Ik heb hier diverse vellen voor gebruikt.. de basisvellen(BASISSB192 T/ 195)
knip en stansvellen (easysb467 t/m476)
ook delen uit het stansblok en zelf uit het kaarten blok.
..... het lag hier bezaait op mijn buro hahaha

Het project is een soort mini label accordeon boekje geworden met daarin  ook 5 labels.
 
 
 Zoals gezegd heb ik dus echt overal dingetjes uit gehaald en dit bij elkaar geplakt.
Op de voor en achterkant dan nog visnet, een flesje met opgerold stukje papier
en wat schelpjes toegevoegd.



 Zo zie je de zijkant van het albumpje.
Door de ring heb ik diverse bijpassende lintjes en kantjes geknoopt.

 Als je de ring aan de boven kant eruit haalt valt het boekje open.,
 En de 5 labels heb ik aan beide kanten beplakt.
Hier weinig aan toegevoegd anders werd het album te dik
en kon de ring er niet meer door!

Eigenlijk best jammer dat deze lijn nu bij mij bijna op is,
maar goed de nieuwe ligt al weer te wachten
dus gaan we daar eens iets moois mee verzinnen!
Iedereen nog een fijne dag toegewenst!



1 opmerking: