vrijdag 19 augustus 2016

Romantic Summer!

Hallo allemaal,
 
Wat een geweldige mooie lijn weer , deze Romantic Summer van Studio Light!
Ik heb van een a5 brievenbus doosje een laatje gemaakt met een  album wat erin kan.
Ik heb de volgende Studio Light artikelen gebruikt.

Basis vellen:



Op de bovenkant van het laatje heb ik het strandhuisje geplakt. Eerst uitgestanst uit wit en daarna het deurtje nog een keer in roze en het dak uit aquablauw.
De schelpen rand ligt er voor geplakt met foam zodat hij wat hoger kwam.


 Het album past precies in het laatje. 

 Op de voorkant heb ik een pagina uit het stansblok verwerkt en wat andere artikelen bij geplakt zoals het visnet en het kraft hartje .
Ik heb op de bladzijdes een foto van een zomers receptje geplakt en in  
de bladzijdes zit de werkwijze geschoven.

 Op sommige bladzijdes gewoon alleen het basis vel geplakt omdat dat al zo mooi is van zichzelf.
 Op de linkerkanten heb ik dan weer iets uit het stansblok geplakt.
Zo wordt het toch een zomers albumpje.

 Ik vind het heerlijk werken met de stansblokken,
zo gemakkelijk om alles uit te drukken en zo her en der op te plakken in een album!!


 Ik moest er wel op letten dat ik het album niet te dik maakte,
anders kon het laatje niet meer dicht!

Ik hoop dat ik jullie weer volop heb geïnspireerd met deze Romantic Summer lijn!



 

1 opmerking:

  1. Prachtig geheel , en mooie lijn idd , leuk ideetje om ook op die manier de receptjes te verzamelen , top

    BeantwoordenVerwijderen