woensdag 31 augustus 2016

Romantic Summer onder water tafereel....

Hallo bloggers,

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen.
Zo leuk is het wanneer een experiment heel goed uitpakt.
Wat mij betreft is de zomer nog niet voorbij dus daarom
deze blogpost  met een onderwatertafereel.


Wat heb ik gedaan........
De Romantic Summer lijn heeft prachtige stencils  uitgebracht
 en daar wil ik dan graag mee aan de slag.


De ondergrond had ik al een tijd geleden gemaakt.
Het is een combinatie van dyslusions spray inkt en brusho poeder.
Ik heb structuurpasta gemengd met Inka Gold, kleur turquoise,
dit flink door elkaar gehusseld en een beetje water toegevoegd
om het lekker smeuïg te laten blijven.
Dit heb ik met behulp van de stencil  
op een deel van de ondergrond aangebracht en dit laten drogen.


Ik was nog niet helemaal tevreden over de kleur dus heb ik met Pssst watercolor spray paint,
 met de kleuren spearmint en pale blue nog wat kleur aangebracht.
Hier zit een glinster in en dat past mooi bij dit onderwater tafereel.


Er zijn ook prachtige stempels uitgebracht.
 Ik heb hier diverse stempels van sheet
 STAMP RS 146 gebruikt.
De stempels heb ik ingekleurd met edding viltstiften
en de glinster is aangebracht met de gelly rol glitter pen van sakura.


Ik ben benieuwd of ik jullie hiermee weer inspiratie heb kunnen geven.


Creatieve groetjes,
Emmy Wind








Geen opmerkingen:

Een reactie posten