donderdag 25 augustus 2016

Home Sweet Home

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaart laten zien op het Studio Light blog.
Ik heb een kaart gemaakt met het strandhuis-cardshape van Studio Light.
Ik wil jullie laten zien dat je er niet alleen een strandhuisje mee kunt maken, maar
 ook een mooie verhuiskaart. 


Gebruikte materialen:
*Kraftpapier
*STENCILBF01
*Lint, knoopjes, bedeltje en plakparels


De basisvorm heb ik gemaakt met kraftpapier.
De achterkant heb ik ook beplakt, hiervoor heb ik het witte houtpatroon uit PPRS35 gebruikt.
Achter het designpapier op de achterkant heb ik 2 lintjes geplakt.
Deze lintjes heb ik aan de voorkant gestrikt, zo blijft de kaart mooi gesloten als je het in de envelop wilt stoppen en het ziet er ook nog mooi uit.



De binnenkant van de kaart heb ik beplakt met het papier uit het CARDBOOKSL03 en roze houtpatroon van BASISBF219.
Ook heb ik 2 vlinders gestanst met STENCILBF01 uit roze uni papier uit PPBF34.
Op de lijfjes van de vlinders heb ik nog een plakparel geplakt.


Uit kraftpapier heb ik een tag gestanst met STENCILRS12.
Het binnenste deel van de tag heb ik beplakt met het groene papier uit het boek en 2 bloemetjes.
Door de opening van de tag heb ik een lintje gehaald, hier omheen een touwtje geknoopt met een sleuteltje eraan.
In de punt van het huisje heb ik een hartje geplakt die ik uit het witte houtpatroon gestanst heb.

Verder heb ik de kaart nog wat versierd met een paar knoopjes en een roze strikje.

Dit was weer mijn kaart voor deze keer, graag tot de volgende blogpost!

Groetjes Geralien





Geen opmerkingen:

Een reactie posten