dinsdag 23 augustus 2016

Frosty moments

Hallo,

Deze keer laat ik jullie een kaart zien met de aller nieuwste lijn van 
Studio LightFrozen Forest. De frozen forest lijn wordt weer erg 
compleet met papier, tekenmallen, stansjes, stempels en scrappapier.
 Voor deze kaart heb ik een oudere mal van Studio light gebruikt; 
eigenlijk is het een vlaggetjes mal, maar ik heb hem omgedraaid en 
dan krijg je de vorm van een kerstboom.


De afbeeldingen in de lijn zijn zo mooi en kunnen opgepimpt worden
 met allerlei items uit de uitdrukvellen. Alles is onderling te combineren.

De label uit de Romantic Summer is prima te combineren met andere
 lijnen zoals je hier kunt zien. De tekststempel is uit de winterserie, 
Winter Memories, van vorig jaar.

Voor de piek op de kerstboom heb ik gekozen voor een ster uit een van
 de uitdrukvellen. Ik vond de ster zo kaal, en dus heb ik hem opgepimpt
 met items uit de uitdrukvellen. Ik heb de kaart verder nog aangekleed 
met sneeuw om zo een echt winters tafereeltje ervan te maken.


De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:
* papier en uitdrukvellen uit de frozen forest
* Stempel uit de Winter Memories


Ik hoop dat ik jullie weer ideeen heb gegeven en dat jullie ook enthousiast 
zijn over deze nieuwe lijn. Tot de volgende keer!

Liefs,
Karen





2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje. En die frozen forest lijn is ook zo mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje. En die frozen forest lijn is ook zo mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen