maandag 23 mei 2016

1 jaar Getrouwd

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand.
Het is een Window kaart. Die vind ik altijd leuk om te maken.
Vorig jaar op 22 mei trouwde mijn zoon. Alweer een jaar geleden dus.
En uiteraard een reden voor een kaartje.
Laat nu de mooie Sweet Romance lijn van Studio Light precies goed te gebruiken zijn hiervoor.

En dit is hem geworden. Ik zal beschrijven hoe ik te werk ben gegaan.
De basis is gemaakt van wit cardstock en een mal.
Het designpapier is Basis SR 214.
De twee buitenkanten heb ik op de mooie bloemenrand van het papier gelegd.
Die mogen beslist in het oog springen. 
Op de binnenkant heb ik de achterkant van het papier gebruikt.


Op de binnenkant heb ik een jute strook met kantje geplakt met daaronder een hartdoil.
 Daarover een strook  en hartjes gedaan. Deze komen uit het  vel Easy SR 518.
Ook de tekst onder de afbeelding komt uit dit vel.
Verder aangekleed met roosjes en de duifjes uit mijn eigen voorraad.


Hier de linkervoorkant.
Het ticket komt uit het vel Easy SR 520. Deze heb ik hier aan de bovenkant vastgemaakt met foam zodat het iets diepte kreeg. Natuurlijk heb ik dit alleen voor de helft aan de linkerkant geplakt, zodat als je de kaart dichtdoet, het ticket mooi in het midden komt.


Aan de rechterkant heb ik het cijfer 1 geplakt met daarop een klein zakje bruidssuiker. En bovenaan weer twee duifjes om in de sfeer te blijven.

De kaart is inmiddels op weg naar mijn schoondochter en zoon. Ik vind het een prachtig romantische kaart geworden en zeker doordat deze lijn dit ook uitstraalt.

Fijne dag allemaal en tot mijn volgende creatie.


1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart zullen ze zeker en vast heel blij mee zijn.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen