vrijdag 15 april 2016

Especially for you!

Hoi allemaal,

Met de prachtige Romance lijn van Studiolight deze tag gemaakt.
Heerlijk roze en licht blauw papier , kan voor bijna alles gebruikt worden .
Mijn vriendin werd 16 Maart 40 jaar en dan moet er natuurlijk wel een mooie kaart komen :) 
 dus de keuze was snel gemaakt de Romance serie.

Ik heb als basis een tag shape gebruikt en deze overgetrokken op wit cardstock.
Daarna een laag roze dit is de BASISSR213 de randen wat beïnkt en het op de witte tag geplakt.

Over het roze vel de BASISSR214 in een kleinere maat ,
deze vind ik zo lief de polkadots zijn mooi fijn ik hou daar van.


Er zit een laagje tule tussen deze twee basis vellen, beetje speels geknipt.
Studiolight heeft in deze Romance serie hele mooie label, project cards en foto vellen .

Uit vel PROJECTSR08 het mooie foto plaatje met de pioen rozen met de 40 erover heen, ik heb voor de 40 vel BASISSR215 gebruikt, de ene kant is heel zacht blauw,
wilde iets hebben wat het roze doorbrak.



Wat is die grappig het vlaggenlijntje uit EASYSR518 , ik heb hierin de naam in gestempeld van mijn vriendin , dit zijn de stempels vanuit de Love and Home collectie de STAMPLH127 ,
 leuke kleine lettertjes die je overal voor kunt gebruiken.

Het vlaggenlijntje met de papieren brads afgemaakt deze zitten in vel EASYSR517 .
Ook uit vel EASYSR517 de bloemen en takjes gebruikt 


Super leuk zijn ze de vouw hartjes geeft een hele andere kijk op je kaart dit hartje ,
banners en de tekst happy birthday komen uit vel EASYSR517.

Op het project card zit ook een tag hier heb ik op gestempeld met de tekst especially for you,
dit is een stempeltje uit de Chalk serie STAMPCH102 .


Verder heb ik nog wat kant en lint gebruikt
en met een parelpen nummer 40 bewerkt en hier en daar wat glittertjes.
Sonja was er erg blij mee , vooral de 40 die erop stond hihi,
ze begon al volgend jaar ben jij aan de beurt nou ben al erg benieuwd :).
XX Christa

1 opmerking: