zaterdag 9 april 2016

2 mini albums met Mix & Match blok en stans blok!

Hoi hoi allemaal,
 
Voor de knotsgekke kaarten dagen vorige week in Den Bosch had ik 2 workshops gemaakt met diverse materialen van Studio Light en die wil ik jullie hier ook even laten zien.
Het eerste album is gemaakt met 2 design vellen van Love & Home en een mix en Match boekje

 
Er zitten zoveel leuke stansjes in het Mix & Match boekje dat je er een heel albumpje mee kunt vullen en nog over houdt. De Love en Home basis vellen passen er precies bij dus
zo kun je nog diverse lijnen met elkaar combineren ook.

 
Zelf heb ik nog ribbelkarton, lint, labeltjes en andere materialen toegevoegd
om een mooi geheel te maken.




 De achterkant heb ik rustig gehoude met een deel van het design papier .

In het album kunnen 4 labels en ook daar delen van het design papier op geplakt
 met wat restjes uit het blok.

Het 2de album heb ik gemaakt met  2 basis vellen van Sweet Romance
en het stansblok van deze lijn.

StansblokSR26
 Dit album heeft weer andere hoofdkleuren dan het eerste . En ook uit dit stansblok kun je heel veel dingen halen.  Vooral die kleine stansjes maken je kaart of in mijn geval het album helemaal af en heb je weinig andere dingen nodig.


 Maar ook hier heb ik toch her en der nog bloemen en lintjes verwerkt .
 Dit keer de achterkant ook flink bewerkt. Had nog zoveel over!!
 
En natuurlijk niet te vergeten de labels!!

Ik hoop dat jullie het  geïnspireerd zijn geraakt door mijn albums
en zelf ook eens dat gaan proberen!




3 opmerkingen:

  1. Schitterend en zo heerlijk vrolijk deze twee albumpjes!
    Wat heb jij toch altijd geweldig leuke ideetjes om alles zo door elkaar heen te gebruiken Tiets echt prachtig deze inspiratie!
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan en geeft zeker inspiratie!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen