donderdag 11 februari 2016

Happy Birthday!


Hoi allemaal,

Maar is weer wat stempeltjes te voorschijn gehaald
die ik al jaren heb maar bijna nooit heb gebruikt.
Herkenbaar denk ik voor de meesten mensen?
Veel te mooie hobby spullen zijn er ook tegenwoordig. 

En dan met dit mooie papier uit de love and Home Collectie van StudioLight ,
daar paste deze lieve stempel van de Greetingfarm wel erbij.

Ik ben begonnen met de Shape van Dutch Doobadoo
op wit cardstock over getrokken en uitgeknipt. 
De tweede laag een wat kleinere shape is het design papier , dit is de BASISLH208.
De randen van al het papier maak ik ouder met een distress tool,
een soort mesje wat het papier laat rullen.

Een vierkant stuk design papier BASISLH209 op de roze laag geplakt.


Zien jullie dat hartjes papier die komt uit het super mooie stansblok STANSBLOKSR26.
Je kan deze twee collecties heel mooi combineren de kleuren matchen heel goed.


Ik heb ook de uitdruk hartjes uit het stansblok STANSBLOKSR26 gebruikt ,
je vouwt ze in het midden en vouwt ze weer iets open .
Ik heb ze met kit vastgeplakt zo kan je nog iets schuiven als het niet goed zit.


Het afdrukje heb ik een leuke techniek gebruikt , dit heet paper piecing.
Je stempelt de stempel op het design papier en knipt bijvoorbeeld een jurkje uit
 en plakt het zo op het gestempelde afdrukje.
Dit geeft een heel leuk effect in de kleurtjes van je kaart.


Verder heb ik nog wat lint en kant gebruikt,stukje decostof, wat lieve bloementjes,
 stickles voor een glittertje.
En niet te vergeten heb ik het stempelafdrukje ingekleurd met distress inkt ,
 Walnutstain voor de haren, huid vintage photo en tattered rose.

Op naar de volgende verjaardags kaartjes je kan er nooit genoeg van in voorraad hebben.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben op gedaan, fijne dag allemaal.

XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten