woensdag 9 december 2015

Fijne feestdagen

Hoi allemaal ,

Zijn we allemaal bijna klaar met kerstkaartjes maken?
Ik nog lang niet , zeg ook eerlijk weer te laat begonnen, dus dat word racen tegen de klok aan .
Maar deze is gelukkig af, hoe kan het ook anders met het mooie kerst papier
Sweet Winter Season en Winter Memories van Studiolight.

Ik heb als basis kaartje een Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Square gebruikt.
De basis kaart is een witte cardstock kaart.

Een maat kleiner een vorm uitgetekend en geknipt uit vel BASISWM201  en daarna een kleinere formaat uit het zelfde BASISWM201  maar dan de andere kant van het vel getekend en geknipt.


De randen wat oud gemaakt met een distresser en de randen iets beïnkt met bruine inkt.
De lagen op elkaar geplakt.
In het midden van de kaart heb ik een stuk kant gebruikt en een stuk wit gaas.



Het afdrukje uit het ovaal gestanst en ingekleurd met Sennelier , nou moet ik zeggen dit is toch heel anders als distress inkt , moet flink oefenen.
Onder het ovaal heb ik mijn nieuwe Marianne design stans gebruikt, deze is zo mooi sierlijk, past mooi bij deze geweldige kerstlijn van Studiolight.


Aan de zijkant heb ik een soort van vlaggetje gemaakt met de mooie stempels uit STAMPSWS122.
Deze tekst heb ik beetje onder het ovaal geschoven.
 

De zijkant van de kaart staat nog een kerstboompje deze komt uit vel EASYSWS497.
En de kerstman mag natuurlijk niet ontbreken dit een paperart  A5 Snowman 
Beetje Stickles Stardust hier en daar op de kaart en van die leuke glimmende roze steentjes in de boven hoek maken de kaart af.

Hoop dat jullie het weer leuk vonden 
XX Christa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten