woensdag 11 november 2015

Winters Tafereeltje


Hallo allemaal,
 
Dit keer heb ik weer een creatie gemaakt met de Winter Memories lijn van Studio Light.

 
Ik heb als eerst het MDF huisje bekleed met het Design papier: BASISSWS207.
en daar heb ik vervolgens de kleine bruine sterren op gestempeld met de stempel set: STAMPSWS123 met bruine memento stempelinkt 


Vervolgens heb ik op een stuk Mica en zwarte stazon inkt het mooie landschap gestempeld met de set: STAMPSWS121en dat heb ik erachter geplakt.
en vervolgens heb ik nog op een restje design papier de mooie muzieknoten uit de set: STAMPSWS123 en die er weer overheen geplakt.
en de lieve tekst stempel boven in komt uit de stempel set: STAMPSWS123


het hertje rechts komt uit het vel: BASISSWS207, die heb ik er dus gewoon uitgeknipt.
zo krijg je een beetje een winters tafereeltje
Vervolgens heb ik stroken Designpapier "gescheurd" en
die heb ik een beetje als sneeuwachtergrond gebruikt.
en het eland komt uit het vel: STAPSWS1353.
verder afgewerkt met wat kerstboom en hulst tak stansen.



Groetjes Martine Bosman





Geen opmerkingen:

Een reactie posten