dinsdag 10 november 2015

winter wonderland

Hallo,

Het is gewoon een verslaving om kerstkaartjes te maken met zo'n mooie lijn.
Ik heb met het basis design papier van Studio Light een soort bos gecreeërd. 



De afbeelding van het uidrukvel uit deze serie sluit perfect aan op dit designpapier. Ik heb nog wat houten ornamentjes en uitgestanste kerstboompjes van craft emotions toegevoegd.
Het roze op de kerstboompjes is embossingpoeder van lindy's



De stempels en de teksten van de stempels maken de kaart verder af. Ik heb de stempel gestempeld met versamark. Daarna heb ik witte embossing poeder aangebracht op de versamark. De embossingpoeder moet verhit worden met een heattool
en dan krijg je dit mooie effect.



De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Ik hoop dat jullie weer ideeën hebben gekregen door deze kaart.
Tot de volgende keer.
 
Liefs,
Karen


2 opmerkingen: