maandag 23 november 2015

Sinterklaas.

 Hoi allemaal,

Vandaag een Sinterklaas kaartje voor jullie te laten zien.
Mijn zoontje Aaron van 7 jaar is al weer weken hyperactief ,sinds dat die speelgoed boeken in de brieven bus vielen zingt die al sinterklaas liedjes.

Dus als mama kon ik het niet laten en een kaart te maken voor het Sinterklaas feest.
Met de oudere vintage lijnen van Studiolight kun je dus mooie rood bruine kaartjes maken.
 

 
 
Ik heb als basis kaart de Gokreate mal gebruikt en deze vorm uit mooi rood cardstock gesneden.
Een kleinere vorm uit vel BASISSL130 gestanst , en de randen ouder gemaakt met een distresser, dit doe ik bij al mijn kaartjes , geeft net dat iets meer extra's.

Een groot vierkant stuk uit vel BASISSL132 , vind dit zo leuk papier het rode ruitje.
In het midden van de kaart zit een breed stuk papier uit vel BASISSL133, ik heb over deze strook 2 lange stukken washitape geplakt het zijn de muzieknootjes.
En in de lengte de zelfde strook gebruikt iets onder de horizontale geplakt.
In de rechter bovenhoek een stuk jute geplakt, er achter zit een schattig wit taartkleedje.
In het midden een foto van lekkere speculaasjes deze komt uit vel STAPWM1352.


Over het jute een vlaggenlijn gemaakt met de vlaggetjes uit vel STAPWM1352, onder de vlaggetjes heb ik een stuk wit scrapperflos geplakt net of de vlaggetjes daar aan hangen.


 Boven op de tekst "wie zoet is krijgt lekkers"zie je een memo clip deze komt uit vel EASYWM487.
De teksten zijn van Joy , deze had ik afgelopen jaar gekocht vond ze zo grappig.
De sint en piet stempel heb ik gekocht voor 50 cent bij een kringloop winkel , dus bij vintage papier ook een vintage stempel ;). 


Verder heb ik rode veren , roosjes ,anijssterren en een jute zakje .
Ik wens jullie allemaal 5 December een fijne sinterklaas avond toe.
XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten