donderdag 5 november 2015

Christmas


Hallo,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het studio light blog.
 En dat is natuurlijk niet moeilijk met al die mooie spulletjes van Studio Light.
 
 
Een tijdje geleden heeft Studio Light een stencil uitgebracht in de vorm van een vlag. Als je de vlag omdraait, dan heb je de vorm van een kerstboom. Daar is deze kaart op gebaseerd; ik heb de vlag omgedraaid, zo een kerstboom gecreeërd en dat verwerkt in een easelkaart.
 

Ik heb de de lijn sweet winter season gebruikt. Alles is mooi onderling met elkaar te 
combineren en makkelijk te gebruiken. Je hoeft helemaal niets zelf te knippen maar
 alle plaatjes kun je uitdrukken uit de uitdrukvellen.
 

En als finishing touch kan zo'n mooie tekststempel natuurlijk niet ontbreken.
 

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en tot de volgende keer.

Liefs,
Karen




1 opmerking:

  1. Wat een mooie kerstboom Karen, gaaf dat je de vlag omgedraaid hebt.
    Het is toch een feestje om met deze mooie producten te werken!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen