woensdag 14 oktober 2015

Een warme kerstwens



 Hallo, 
 
Het is alweer oktober en heeel langzamerhand kruipt de tijd toch richting kerst.
Ik laat jullie vandaag dan ook een kaartje zien waarvan ik spulletjes heb gebruikt van de
 Winter Memorie lijn van Studio Light
 

Wat een feest om op deze manier zulke mooie kaarten te kunnen maken
Er zijn zoveel toepassingen met het papier van studio light.
Je kunt de hele lijn onderling combineren wat ik hier dan ook heb gedaan.
 
 


  De basiskaart is van een mal crealies.
Verder heb ik nog de nieuwe patchworkmal van crealies gebruikt
die je kunt combineren met de mal create a card nr 13.

Materialen van Studio Light die ik heb gebruikt:
STAMPWM119

 


Verder heb ik nog wat malletjes gebruikt van NOOR! en Nellie Snellen.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en graag tot de volgende keer.

Liefs,
Karen





5 opmerkingen: