maandag 14 september 2015

Van harte gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een popup box card gemaakt ,deze online workshop kun je ook HIER op het StudioLight blog vinden.

Als basis heb ik wit cardstock gebruikt en de box in zoverre in elkaar gezet.
De binnenkant  en de flappen heb ik met SCRAPSB01 bekleed.

De maten heb ik op de gok gedaan liniaal erbij en een paar millimeter minder.
De randen van het papier heb ik met een distresser bewerkt dat het wat gerafeld uit ziet, en de randen beïnkt met walnut stain , distress inkt.


Wat zijn de stansdruk vellen met de teksten mooi he, ze zijn er in het nederlands en engels.
Ik heb gekozen voor een verjaardags tekst uit vel EASYSB476 
omdat die ook aan iemand is vergeven die pas jarig was.



Een foto van de bovenkant om goed te laten zien wat er allemaal inzit ( zwemt :) ).
Achterin een inktvis snijmal van docrafts uit hard wit cardstock gestanst, randjes ook wat beinkt.
Wat zeewier uit BASISSB192 uitgestanst van een magnolia snijmal .

De golven uitgestanst uit vel BASISSB195 dubbelzijdig gebruikt, een snijmal van magnolia.
Onder de golven heb ik een plastic blauw kantje geplakt , ik vind dat de inkijk er meer door vult .

Ik heb wat kwallen uit wit cardstock gestanst ,deze kwallen zijn ook van magnolia.
Om ze wat te laten bewegen heb ik met blauw staaldraad wat krullen gedraaid en door de kwal vast gezet, en onder bevestigt tussen de golven met lijm.

De zij kanten is een snijmal van memorybox deze is gestanst uit
 vel BASISSB195, de witte planken.


Op zeg maar het hoofdbord heb ik een foto met
lieve schelpjes in mooie kleuren  gebruikt uit vel STAPSB1339, kwa kleuren vond ik deze het mooiste bij het doosje passen.


Het afdrukje is een clear stempel van SomeOdd girl , ooit is gekocht op een beurs en ik vind zeemeerminnen en andere water beestjes erg leuk, altijd een feestje om zoiets in te kleuren.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt en de witte stipjes zijn van een molowtow marker.


Verder heb ik wat stardust stickels gebruikt voor het extra glittertje hier en daar
wat kleine bloemen en wat schelpjes .
Hier onder nog een foto in zijn geheel, het mooie van deze doosjes is dat je ze zo weer in kan klappen en posten, nou moet ik er eerlijk bij zeggen dat kon deze niet meer ,dus het werd heel bezorgd hihi, dus let op met het vol plakken ;).


Hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan, en ook leuk zouden vinden om een popup doosje te willen maken ga naar mijn TUTORIAL op het Studiolight blog,
en lukt het niet gewoon vragen hoor .

XX Christa

1 opmerking: