donderdag 27 augustus 2015

Pocket Letter Winter Memories

Hoi Hoi!!

Deze week komt een prachtige nieuwe lijn uit van Studio Light Winter Memories.
Ik mocht er al mee aan de slag heb deze Pocket Letter er mee gemaakt.
Deze nieuwe lijn heeft net als de La Provence lijn ook ATCkaartjes,
waarmee je Pocket letters kunt maken. 
Ze zijn er in 2 kleuren; blauw en crème.
 Ik heb de crèmekleurige gebruikt.
Verder zitten er bij deze lijn ook weer veel leuke losse plaatjes,
 tekstlabels en fotoplaatjes.
Zoals je ziet heb ik deze allemaal gebruikt.
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig.


Boodschappenlijstje:
*Pocket Letter hoesje
*ATCWM03
*EASYWM494, EASYWM487 en EASYWM490
*STAPWM1350
*Blauw kant
*Houten sterretjes
*Blauwe knoopjes
*Ijsstervormige flatbacks
*Bruine plakparels


Werkwijze:

Haal alle ATC kaartjes uit het vel en leg ze in volgorde voor je neer.
Haal alle plaatjes uit de EASY vellen die je wilt gebruiken
 en plak ze op de kaartjes zoals op de foto's te zien is.


Als alle plaatjes opgeplakt zijn kun je de kaartjes verder versieren met de knoopjes, plakparels enz.
Als alle kaartjes klaar zijn kun je ze terug stoppen in het hoesje.
Plak het kant over de gaatjes aan de zijkant van het hoesje en je PL is klaar.


Leuk dat je mijn blogpost hebt gelezen. 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren om mooie dingen 
met deze Studio Light producten te maken. 
Ik zie ze graag terug in de Studio Light Facebookgroep 
en Pocket Letter maatjes Facebookgroep.

Groetjes
Geralien Hoftijzer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten