zondag 12 juli 2015

To the Beach !!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een bestaand doosje zien van Kimya verpakkingen.
Ik heb deze gemaakt voor de chauffeur van mijn zoon .
Er zitten 2 grote pakken pepermunt in, als mijn zoon zich goed heeft gedragen in de bus,
krijgt hij bij thuiskomst een pepermuntje.
Dus vond dat wel grappig om te geven.

Ik ben begonnen met SCRAPSB03  van de Summer at the Beach serie op de deksel in vorm te knippen, het dekseltje heeft een venster dus het dekseltje en papier tegen een goed verlicht achtergrond en hup overtrekken en je heb de juiste maat.


Uit de onderkant van vel SCRAPSB04 het stuk dijk en duin gebruikt
en erover heen het koord uit vel EASYSB474 opgeplakt.
Ook de grote vuurtoren komt uit vel EASYSB474 ,
de vuurtoren met 3D kit aan de zijkant geplakt zo komt het meer omhoog.
Onder de vuurtoren een stukje zand  een paaltje en en krab uit vel EASYSB474


In de lucht wat wolkjes van een Memorybox stans, zonnetje van Crealies
Vliegende meeuw van Noor en de opstijgende meeuw van Marianne design

De auto is een stans van Tim Holtz, ik heb deze een beetje omgetoverd
 tot een school bus met de chauffeur zijn naam erop.
In lagen ook opgebouwd dat vond ik het mooist i.p.v. een kale bus.


In het doosje zelf zit een persoonlijke tekst naar Rob toe ;)


Hij moest erg lachen om de pepermuntjes en hij vond het weer een kunstwerkje,
 nou daar doen we het toch voor :)
Fijne dag allemaal 

XX Christa


1 opmerking:

  1. Prachtig een superrrr creatie heel leuk gedaan en mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen