dinsdag 28 juli 2015

Seasons Greetings

 Hoi allemaal,

Ik ben toch al stiekem druk met de kerstkaartjes bezig , vind dit een super leuk seizoen om te doen.
Bij Studiolight hebben we ook de Vintage basis kerst vellen, ik vind de oudere lijn erg mooi.

De basis is een witte cardstock label van Dutch Doobadoo en daarna heb ik een kleinere label uit vel BASISSL130 uitgetekend en geknipt.
Op het witte label heb ik een soort tule gebruikt en daarna het bruine kleinere label op het grote witte label geplakt.

Wat ik wel altijd doe voor dat ik het papier op mijn kaart of creatie plak is de randen nog iets ouder maken met een distresser dat is een klein mesje waarmee je de randjes mooi oud kan maken .
Vervolgens doe je de randen beïnkten met oud bruin inkt, dat effect word dan super.


Uit BASISSL132 een groot recht hoek uitgesneden en deze over het tag geplakt
Horizontaal een stuk ribbeltjes karton geplakt en daar over heen een stuk uit BASISSL130 geplakt.

De vierkanten stans is van Noordesign en heb ik uitgesneden uit vel BASISSL130, daarna het geembost en beïnkt.

Het afdrukje is een stempel van Lala Landcraft Christmas Angel Marci haar met distress inkt gekleurd en nu is niet in de traditionele kleuren jurk , maar een bruin oud jurkje .
Het afdrukje heb ik uitgeknipt en met 3Dkit geplakt zodat je wat meer ophoging krijgt in de kaart.

Rondom wat sterren van Memorybox , deze met wat stickles stardust bewerkt voor het extra glittertje.
En de kaarsen stans van Tim Holtz, had die al zolang en nog nooit wat meegedaan, dus eindelijk uit het stof gehaald hihi.
De kaarsen in lagen opgebouwd, deze op de hoek geplakt ook met de 3Dkit .

En onder 2 postzegel tekstjes van Whimpsy stamps.
Zo heb je weer een mooie vintage label kaart gemaakt met het Vintage papier van Studiolight .



Fijne dag allemaal
XX Christa

1 opmerking: