donderdag 16 juli 2015

Love the Live you Live

Hoi blogmaatjes,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die met een oudere
lijn gemaakt is, maar daarom niet minder mooi is.
Ik heb de papieren en plaatjes van de Vintage lijn
weer eens tevoorschijn gehaald.

Ik drink zelf geen koffie, ben een echte theeleut,
maar toch vond ik dit plaatje leuk om te verwerken op een kaart.
En het theerandje bovenaan kan prima doorgaan als koffiepotje !


Ik heb mallen gebruikt van My Favorite Things, die hebben al die
leuke kruissteekjes erin zitten, geeft een leuk effect op je kaartje.

Het plaatje is een 3D plaatje en dus opgebouwd in laagjes.
Ik heb ze met 3D kit vast geplakt.


De tekst 'Love the Life you Live' komt uit een vel die helemaal vol
zit met leuke teksten die je zo kunt uitdrukken.
Ik heb deze verhoogd opgeplakt.

De vlinders komen ook uit een vel helemaal vol met vlinders
en die zijn ook zo uit te drukken.

Onder het plaatje door heb ik nog een randje kant geplakt.

Linksboven nog een paar rondjes met tekst verhoogd opgeplakt
en een lief klein leuk labeltje.


Gebruikte artikelen:



Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten