donderdag 23 juli 2015

Congratulations at the Beach

Hoi hoiii blogvolgertjes,

Nog maar een gaaf zomers kaartje om te laten zien.
Ik heb deze kaart gemaakt met de Summer at the Beach lijn
van Studio Light, hoe leuk is deze lijn toch zeg !


Ik heb bovenaan een golven randje toegevoegd, 
en deze heb ik met embossingpoeder bewerkt.
 Ik heb de mal uitgesneden en geëmbost,
daarna het papier in de mal laten zitten en met Versamark over het papier heen gegaan,
 toen deze nog in de mal zat.
Dan strooi je embossing poeder, in dit geval wit, eroverheen.
Hierna verwijder je voorzichtig de mal, en dan maak je het poeder droog
met de heattool, hierdoor krijg je nu het leuke effect dat het net lijkt
alsof er schuim op de golfjes zit.


Verder heb ik alle randjes gestikt met de hand, ik ben hier gek op,
en zeker ook op het resultaat.
Het papier heb ik aan de randen allemaal gerafeld.
Zelfs het tekstplaatje heb ik gestikt.


De tekst komt uit een vel met alleen maar gave teksten.

De schelpen heb ik gekocht bij de Intratuin, die hadden een
kilozak liggen, dus ik kan even vooruit met schelpen haha.
Het prutje eronder is een soort mos en vond ik bij de Xenos.
Ik heb dit allemaal met 3D kit opgeplakt.


Gebruikte artikelen:


  • Plaatje Studio Light StapSB1341
  • Papier Studio Light BasisSB193
  • Tekst Studio Light EasySB475
  • Bubbels Memory Box 98788
  • Golvenrandje Joy Crafts 6002/0330
  • Zeepaardje Joy Crafts 6002/0328
  • Schelpen Intratuin
  • Mos Xenos


Je kunt zien dat het een dikke kaart is geworden, door de gerafelde randjes.
Wat vinden jullie ervan ?




1 opmerking: