vrijdag 5 juni 2015

Voor Mama

Goedemorgen allemaal!!!

Aan mijn moeder heb ik dit jaar voor moederdag o.a. een bon gegeven om samen met mij te gaan High Tea-en. Ik heb deze bon verpakt in een door mij gepimpt loonzakje.


Aangezien dit best Last-Minute in mij opkwam heb ik voor het gemak het stansblok van Janneke Brinkman gebruikt STANSBLOKJBS08.

Verder heb ik van Studio Light nog een scrapvel gebruikt uit dezelfde lijn om de achtergrond en de flap mee te beplakken. SCRAPJBS04. Deze vellen zijn allemaal dubbelzijdig en 30x30 cm groot!


Om het zakje nog wat aan te kleden heb ik wat chipboard van Rive-Creatief gebruikt.
Lintgespje, theepotje, kader sierlijk, hartjes, letters en hartjeskader klein. Allemaal te koop bij Creatien Hobby! Daar heb ik ook het loonzakje vandaan!

Ik heb ook nog een stukje kant gebruikt en wat inkt om alle randjes mee te beinkten.

1 opmerking:

  1. Wat een superleuk moederdag kadootje, Katja, en zo mooi gemaakt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen