donderdag 25 juni 2015

Ocean Friends.

Hoi allemaal,

Vandaag een liefkaartje met de nieuwste lijn van Studiolight
Summer at the Beach.

Ik ben gek van zeemeerminnen dus jullie zullen wel vaker van mij 
er een voorbij zien zwemmen of zonnen ;).

Deze vond ik ook zo geweldig, dit is er een van MoManning.

Eerst ben ik begonnen met een basis kaart, dit is een Go kreate mal.
Uitgestanst met de grootste formaat en het zelfde formaat heb ik uit SCRAPSB04 gehaald,
 dit geeft onder water zand effect super gaaf is dat.
Daarna heb ik het vel omgedraaid en een kleinere formaat uitgestanst.

Deze over elkaar geplakt, achter het afdrukje heb ik wat gaas geplakt .


De bubbels heb ik uit SCRAPSB02 gestanst, 
dit is de kleinste bubbelstans van Memorybox.
Zo de bubbels speels in de hoeken geplakt.


Alle kleine schelpjes en de teksten uit de EASYSB470 gedrukt .
Ik heb ze een klein beetje beïnkt met bruin, 
en op de bubbels wat stickles Stardust op gesmeerd voor het leuke glitter effect.


De zeemeermin Naunet van MoManning heb ik ingekleurd met distress inkt
en ook met wat stickles Stardust bewerkt.
De achtergrond heb ik ook met distress inkt gedaan was een hele uitdaging voor mij maar gelukt , heel veel water gebruikt om een zee effect te krijgen.

Hoop dat jullie het weer leuk vonden .
XX Christa

1 opmerking: