vrijdag 12 juni 2015

Happy Birthday to you met Flower Delight

Hallo allemaal,


Vandaag een eenvoudige kaart van mij.
Het papier is al druk genoeg, daarom heb ik rest rustig gehouden.
De kleuren van de Flower Delight line zijn zo vrolijk.
Ik vind het erg leuk om hier mee te werken.
Het papier dat ik voor deze kaart gebruikt heb komen uit de PaperPad PPFD22.


Verder heb ik voor deze kaart gebruikt:
*Dubbele kraftkaart 15 x 15 cm
*Kraftkarton
* Paperpad PPFD22
*Stempel STAMPFD96
*Bruine stempel inkt
*Cijfers van Dutch Doobadoo
*Nietmachine
*Paperclip
*2 rode knopen
*Houten hartje
*Stukje jute touw


Snij een blauw designpapier uit de PaperPad op 14,5 x 14,5 cm.
En snij designpapier met de letters op 14 x 14 cm en plak ze op elkaar.
Haal het blauwe labeltje met Notes uit het vel en bevestig hieraan een paperclip.
Maak aan de paperclip een strikje van het jute touw.
Plak het labeltje in het midden, links op de kaart.
Trek de cijfers 50 over op kraftkarton en het rode designpapier.
Plak de kleine cijfers op de grote. 
Plak de letters vervolgens iets over elkaar in het midden op de kaart.
Met de nietmachine kun je vervolgens de cijfers nog extra vast nieten voor een stoer effect.
Plak nu het geheel op je kaart. Op deze manier zijn de achterkantjes van de nietjes mooi weggewerkt.


Stempel met bruine inkt de tekst Happy Birthday op blauw designpapier en knip het uit.
Plak dit rechts onder op je kaart en plak het vogeltje (uit het EASYvel) er bovenop.
Werk de kaart af met de rode knoopjes.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, tot de volgende keer!!

Creatieve groetjes van;


Geen opmerkingen:

Een reactie posten