zaterdag 6 juni 2015

A day at the Beach


Hallo allemaal,

Ze liggen sinds kort in de winkel, de prachtige Beach line producten.
Toen ze bij mij op de mat vielen, had ik direct inspiratie. Met deze zomerse kaart als resultaat.


Ik ben begonnen met de basiskaart van Kraft. Daarop wit cardstock en toen de onderkant van het designvel BASISSB193. Daar heb ik de linker onderkant van gebruikt.


Hierop heb ik twee tafereeltjes gebruikt uit de stansvellen EASY SB 468 en 469.
Dat zijn 3D plaatjes die ik met 3D kit heb opgewerkt. 
De tekst komt ook uit een stansvel nl EASY SB 474.
De vuurtoren heb ik op wat dun soort stro en een stukje wondgaas geplakt en versierd met een flesje waarin ik een stukje krant heb gestopt. En nog twee schelpjes eronder.


Aan de andere kant dit tafereeltje dat ik op een stukje visnet heb geplakt.
Het basis plaatje is iets anders. Er zat een lijst omheen maar die heb ik eraf gesneden, anders klopte het geheel niet.


Hier kan je de laagjes zien, waaruit het tafereeltje is opgebouwd.

Nog even alle materialen van Studio Light op een rijtje:

EASY SB 468, 469, 474
BASISSB193

Marianne Reijgersberg


2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart. wauw. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!!!zo'n beach stans block helemaal leuk!!!voor maritieme kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen