zaterdag 9 mei 2015

Vlaggen met Creative Chalk.....

Hallo Allemaal,

Jullie hebben hem vast al overal gezien..........
De nieuwe lijn van Studio Light:  Creative Chalk
Wát een fantastische lijn weer!!
Wij mochten er op onze Design Team dag al mee aan de slag....
En ik heb de volgende dag er gelijk lekker meer zitten freubelen!
Deze lijn is zowel geschikt voor leuke mannen als dames kaarten.
Dat maakt het extra leuk om er mee te werken.

Ik heb het leuke vlaggen vel genomen en ben daar mee aan de slag gegaan.
Het leuke hiervan is dat je hem zo lang kunt maken als je zelf wilt.
Dit heb ik er van gemaakt:


Benodigdheden:
Voor het maken van deze vlaggen heb je dus niet veel materiaal nodig.
Haal de vlaggen die je wilt gebruiken uit het EASY CH 466 vel.
Knip even de uitdrukpuntjes eraf. Dat staat netter.
Leg de vlaggen even in de volgorde zo je ze hebben wilt.
Neem dan vlag voor vlag en plak er een stukje kaart karton achter.
Snij dan de vlaggen met een smal randje uit.
Bij de zwarte vlag heb ik bruin genomen, de roze vlag groen....



Zo heb ik bij elke vlag een kleur kaart karton gekozen.
Als je de vlaggen allemaal uitgesneden hebt maak dan bovenin de vlaggen gaatjes. 
In de vlaggen van het uitdrukvel zitten al gaatjes.
(Niet in elke vlag dus dat even controleren)
Je kunt dus heel makkelijk met je gaatjes tang of tooltje een gaatje in je karton maken.
Haal daar het lintje doorheen.


Neem dan de vellen EASY CH 461 en EASY CH 464
Haal hier een aantal plaatjes uit om de vlaggen mee te versieren.
Knip wel alle uitdruk stukjes weer even af.
Door verschillende dingen bij elkaar te steken en te plakken, kun je leuke creaties maken.
Ik heb onder de plaatjes 3D kit gebruikt om hoogte verschil te creëren.
Neem dan nog weer het EASY CH 466 vel.
Haal daar de letters uit die je nodig hebt.
Ik heb het woordje HOERA gedaan.
Dat past overal bij en kun je voor verschillende gelegenheden gebruiken.

Plak de letters onderaan in de punt van de vlag.


Onder 2 letters heb ik een wimpel geplakt.







Maar daar kun je dus zelf ook een beetje mee spelen....
Laat alles even goed drogen en je hebt een leuke vlaggen lijn gemaakt.

Deze keer was mijn beschrijving niet zo lang.

Het maken van de vlaggen is ook niet zo heel veel werk.
En met weinig materialen kun je toch weer iets heel leuks maken, dat is het leuke van deze lijn!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zelf ook lekker met deze vlaggen aan de gang gaan.


Veel plezier met het maken van een leuke vlaggenlijn!!

1 opmerking: