zondag 31 mei 2015

Liefs van mij

Hallo allemaal,

Bij de laatst uitgekomen serie tekst stempels van Studio Light zitten ook een
aantal hele leuke Nederlandse teksten, waarvan ik er vandaag één gebruikt heb
op mijn kaart. Deze komt van stempelset STAMPCH103


Ik heb een stempelafdrukje van Magnolia gecombineerd met
het stoere papier van het Industrial PaperPad PPIN19.

De tag waarop ik de tekst heb gestempeld komt van stansvel EASYIN388,
net als de buttons en het hoekje.


In deze tag heb ik twee rode eyelets geslagen.
Op de buttons zit een laagje glossy accents zodat ze nog meer op
de echte spijkerbuttons gaan lijken.

De afmetingen van mijn zwarte basis cardstock zijn 20 x 15 cm.
Dit heb ik in de lengte dubbelgevouwen.
Daarop zit nog een stukje zwart cardstock van 9 x 14 cm, waarvan ik de
randen heb ingesmeerd met witte gesso.
Hierop zit weer een stans van Marianne Design, de postzegelstans, uit
een vel Industrial designpapier en daar weer op heb ik mijn gekleurde 
stempelafdrukje met het gestante plaatje geplakt.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne en misschien ook creatieve zondag toe!



1 opmerking:

  1. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    lonline gambling

    BeantwoordenVerwijderen